luni, 5 decembrie 2016

Ierom. Tihon de la Petru Voda: Sunt prigonit pentru ca vreau sa tin credinta ortodoxa nestirbita

Sunt pregatit sa fiu dat afara, inchis prigonit pentru dreapta credinta ortodoxa si pentru cele 7 sfintele sinoade ecumenice si nu doresc in credinta sa aplic iconomia.Vreau sa jertfesc totul pentru Hristos si Sfinta Biserica Ortodoxa nepatata.Asa sa imi ajute Dumnezeu parintele meu staret arhim.Iustin Pârvu si Toti sfinti din Închisorile Comuniste.

Sunt prigonit pentru ca vreau sa tin credinta ortodoxa nestirbita care am primito de la parinti apoi de mic am fost la parintele arhimandrit Cleopa Ilie,la parintele ieroschimonah Onufrie Frunza de la staretul si povatuitorul meu vrednicul de pomenire marturisitor IUSTIN PÂRVU si de la parintele meu duhovnic.

Multumesc ieroschimonahului Simeon Zaharia care imi este un bun sfatuitor inca din anul 2007 si prin increderea sfintiei sale mi-a acordat marturisirea publica a ceia ce avea pe suflet.Ma bucur ca am putut ajuta un suflet a unui mare duhovnic sa nu plece in viata vesnica fara a se usura sufleteste.


Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu