joi, 23 martie 2023

O nouă minune a Sfântului Ioan Rusul

Azi a venit la Biserica noastră un băiat care are de 5 ani durere de cap. Tot felul de investigații, totul pare normal. Dar durerea rămâne. Eu eram foarte grăbit, că trebuia să merg la o sfeștanie la o casă. L-am luat într-o parte, și i-am citit câteva rugăciuni cu fesul Sfântului Ioan Rusul pe cap. Imediat s-au mai adunat niște creștini care voiau și ei rugăciuni. Omul tot ofta sub patrafir. Când am terminat rugăciunile, l-am uns cu sfântul mir de nard de la Ierusalim. 

 Băiatul a zis: părinte, în cinci ani de zile, pentru prima dată, nu mă mai doare capul deloc. Și n-am luat nicio pastilă. Da eu, glumeț cum mă știți: păi cum, mata crezi că noi ne rugăm degeaba aici? Sfântul Ioan Rusul e cel mai mare chirurg de cap. Îmi venea să strig de bucurie că ne mai ascultă Dumnezeu, deși suntem niște nemernici. Băiatul, ditamai găliganul, izbucnește în lacrimi. La început nu prea credeam, dar acum am simțit așa ca o fierbințeală teribilă, și durerea s-a dus. Ce să fac să nu mă mai doară capul niciodată? Schimbă-ți viața. Rugăciune, Spovedanie, Împărtășanie, milostenie, bunătate, smerenie. Da, să trăiți, părinte.

Părintele Ioan Istrati, 19 martie 2023

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu