joi, 28 aprilie 2011

Semn de Sus: O studenta de la Universitatea de Nord a gasit o cruce in oul de Pasti (FOTO)

Moment unic, sau mai bine spus, divin, trait de o studenta a Universitatii de Nord din Baia Mare, de Sarbatorile Pascale. Aceasta a avut surpriza sa gaseasca in spatele cojii unui ou vopsit, tocmai o cruce. Una mai mult decat evidenta. In plus, inainte sa fie desfacut, oul nu avea niciun semn vopsit pe el.

“L-am desfacut dupa ce am venit de la biserica, in ziua de Pasti. Dupa ce am ciocnit oul, mi-a iesit crucea. Oul n-avea cruce vopsita pe el, era simplu. Nu mi-a venit sa cred ca e chiar o cruce, nici nu am stiut cum sa reactionez. Cred mi s-a aratat semnul pentru a mi confirma faptul, atat mie, cat si celorlalti, ca Dumnezeu exista”, a marturisit Ioana Rus, studenta in anul I, la specializarea Comunicare si Relatii Publice.

Vlad HERMAN 

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu