sâmbătă, 28 septembrie 2013

Părintele Arsenie Boca mi-a îndeplinit orice dorinţă

De când a pătruns în viaţa mea, acum trei ani şi ceva, (din păcate, astăzi copiii, tinerii, cât şi adulţii cunosc toţi fotbaliştii şi toate vedetele de carton ale lumii, dar nu ştiu de oameni precum Arsenie Boca) Sfântul de la Prislop, Arsenie Boca, m-a ascultat ori de câte ori i-am cerut ceva care am crezut că-mi poate fi de folos.

Şi nu a ezitat să-mi îndeplinească rugile, prin puterea pe care Dumnezeu I-a încredinţat-o, dovedind încă o dată sfinţenia sa.

Aşadar, să nu uităm să-l strigăm pe Părintele ori de câte ori avem nevoie, aşa cum tocmai el spunea: "mă, strigaţi când aveţi necazuri, că eu vă aud de acolo de unde sunt şi v-ajut mai mult decât sunt în viaţă".

Apropo, duminică 29 septembrie se împlinesc 103 ani de la naşterea sa.

Text si foto: Vlad HERMAN 

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu