miercuri, 23 ianuarie 2013

Viata unui copil, distrusa de vaccinul ROR – Marturia tulburatoare a unei baimarence

Vaccinul ROR, care ar trebui sa protejeze copiii impotriva rujeolei, oreionului si rubeolei, l-a distrus pe viata pe fiul unei baimarence, care a vorbit despre ce a patit copilul ei dupa ce i s-a administrat vaccinul, in anul 2008.

Ramona Stimpar spune ca, la doua saptamani de la vaccinare, copilul a facut prima criza de epilepsie, nu inainte de a se simti molesit si fara pofta de mancare.
“Prima criza epileptica s-a intamplat in anul 2008, in luna aprilie, la doua saptamani dupa ce i-a fost administrat vaccinul. In perioada aceasta de doua saptamani, copilul era molesit, nu avea pofta de mancare si avea diaree”, a spus Ramona Stimpar.
Ramona Stimpar marturiseste ca medicii de la spital din acea vreme nu i-au putut spune daca fiul ei s-a imbolnavit sau nu de la vaccin. In schimb, un medic clujean a constatat ca vaccinul l-a atacat pe copil la nivel neurologic.

“Medicii nu au putut sa-mi spuna negru pe alb de la ce a inceput sa faca crize epileptice. Copilul s-a nascut sanatos. Am umblat la Cluj, la o clinia homeopata, iar cu tratamentul de acolo, baietelul meu s-a mai recuperat.
De acolo mi s-a spus ca el a fost mai sensibil la compozitia vaccinului, adica la aluminiu, care l-a atacat neurologic si ca de acolo face crize. Suntem pe tratament de cinci ani si lunar copilul ia 75 de tablete plus doua sticle de sirop pe luna”, a mai declarat baimareanca.
Ramona Stimpar mai are trei copii pe care a refuzat sa-i mai vaccineze.
„Fetita nu e vaccinata de la un an, iar la baieti nu le-am facut nici in clasa intai, nici in a doua. M-au pus sa dau semnatura la fisa ca nu-i vaccinez si am dat pentru toti”, a adaugat ea.
In urma cu cateva zile, o fetita din Baia Mare a intrat in coma dupa administrarea vaccinului ROR, ulterior revenindu-si.

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu