marți, 25 iunie 2013

EXCLUSIV - Fostul torţionar Ioan Chertiţie, despre retragerea titlului de cetăţean onoare lui Valeriu Gafencu: "Nu mă miră"

Fostul torţionar, băimăreanul Ioan Chertiţie, cunoscut ca fiind singurul gardian care şi-a recunoscut nenorocirile pe care le-a comis în penitenciar în timpul regimului satanic comunist, a declarat, în exclusivitate pentru vladherman.blogspot.ro, că retragerea titlului de cetăţean de onoare Sfântului Valeriu Gafencu de către Consiliul Local Târgu Ocna s-a făcut în urma unor mari presiuni.

"Eu am fost prezent în sală, prima dată, iar după aceea am rămas uimit de felul cum s-a procedat. Ştiu că s-au făcut foarte mari presiuni, iar reacţia consilierilor este una ciudată. E un gest pe care nu-l pricep, pentru că atunci am fost convins că ei nu mai au nicio altă cale de atac, dar totul s-a răsturnat, s-a făcut cu discreţie şi nu mi-a venit să cred.

În acelaşi timp, nu mă miră, pentru că ştiam că n-o să rămână aşa lucrurile. Valeriu Gafencu a fost omul care n-a căutat slava, ci omul care a căutat taina, puţin îi pasă lui de titlul de cetăţean de onoare", a spus Ioan Chertiţie.

Cât despre săpăturile pentru descoperirea moaştelor lui Valeriu Gafencu, aflate încă lângă fostul penitenciar din Târgu Ocna, vor demara cât de curând.

"Urmează să reluăm discuţia cu domnul Marius Oprea (n. r. director al departamentului Investigaţii Speciale al Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului), iar lucrurile nu vor rămâne aşa.

El a fost un sfânt, aşa cum este şi Părintele Justin Pârvu. Sunt convins că profeţiile lui Gherasim Iscu, stareţul mănăstirii Tismana, se vor adeveri, în sensul că, aşa cum a zis înainte de a muri, aici (n.r. Targu Ocna) va fi un loc de pelerinaj, după ce îi vom găsi moaştele lui Gafencu", a conchis Ioan Chertiţie.

Vlad HERMAN

Citeşte şi Mişeleşte: CL Târgu Ocna i-a retras titlul de cetăţean de onoare lui Valeriu Gafencu

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. Chertitie nu este decit un gardian oarecare care isi doreste o notorietate de tip pus cenusa in cap. De fapt nu a fost mai rau decat majoritatea militienilor gardieni,nu lovea doar umilea din spusele fostilor " hoti". A scris o carte mediocra care i- a adus minutul de glorie

    RăspundețiȘtergere