joi, 12 iunie 2014

Justinian Chira a primit titlul de Cetatean de Onoare al judetului Maramures (FOTO)

IPS Justinian Chira, Arhiepiscopul Maramuresului si Satmarului a primit joi, 12 iunie, titlul de Cetatean de Onoare al judetului Maramures. Evenimentul a avut loc la sediul Episcopiei din Baia Mare, in prezenta presedintelui CJ Maramures, Zamfir Ciceu, prefectului Anton Rohian, consilierilor judeteni si membrilor Ansamblului Transilvania.
Dupa ce a spus cateva ganduri si o scurta biografie a IPS, presedintele Zamfir Ciceu i-a inmanat acestuia o diploma, placheta de Cetatean de Onoare, cateva carti, precum si steagul judetului, pe care arhiepiscopul a tinut sa-l sarute.
In cuvantul sau, Justinian Chira a afirmat, printre altele, ca nu merita acest titlu si ca totul i se datoreaza lui Dumnezeu.
“Nu m-am asteptat, pentru ca niciodata nu l-am meritat, intotdeauna m-am considerat nevrednic si mi se pare ca n-am niciun merit, tot ce s-a facut a facut Dumnezeu, prin colaboratorii Sai.
Cred ca e cea dintai zi mare din viata mea de 93 de ani. Multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi si fiecare ceas pentru toate cate mi-a randuit si multumesc din toata inima tuturor fratilor mei. Recunostinta este o virtute care in timpurile noastre se intalneste mai rar si daca ar fi pretuita la justa ei valoare n-ar exista atatea greutati in tara si in lume, daca fiecare om ar fi recunoscator fata de Dumnezeu si fata de fratii nostri”, a spus IPS Justinian Chira.


Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu