joi, 9 octombrie 2014

Sfanta Parascheva vindeca o femeie bolnava de rinichi

Am fost diagnosticată cu o afecţiune gravă la rinichi, necesitând control de specialitate şi intervenţie chirurgicală. Înainte de a veni la Iaşi, am avut un vis: într-o sală mare era racla Sfintei Cuvioase Parascheva. Sfânta s-a ridicat, m-a binecuvântat şi m-a privit cu dragoste. I-am văzut chipul luminos, ca al unei copile de vârsta majoratului. Dimineaţa, m-am trezit fericită, cu trupul viguros.
Ajunsă la Iaşi, m-am închinat la sfintele moaşte. La examenul medical, bucuria mare a fost că totul s-a redus la o medicaţie care mi-a permis imediat vindecarea fară intervenţie chirurgicală.
Acum, în mai 2010, am venit din nou pentru investigaţii pentru o altă neputinţă a trupului. Vârsta înaintează, viaţa se scurge, neputin­ţele se înmulţesc, dar prezenţa Sfintei în viaţa lăuntrică nu lipseşte nici o clipă.

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. OFF TOPIC - ULTIMUL ARTICOL

    http://raduiacoboaie.wordpress.com/2014/10/09/absenteismul-la-votare-din-mediul-urban-ne-va-aduce-dictatura-lui-victor-ponta-radu-iacoboaie-9-octombrie-2014/

    RăspundețiȘtergere