marți, 22 iulie 2014

A treia carte de marturii despre intalnirea sufletelor de azi cu Parintele Arsenie Boca

Cu multumiri autoarei randurilor de mai jos (Vlad Herman)

Tanarul jurnalist din Baia Mare, Vlad Herman, a coordonat aparitia, in  2014,  a doua volume scrise cu noi marturii
Pr Arsenie _albastru
Parintele Arsenie Boca  – desen de Gabriela Mihaita David (pe care o gasitiaici si aici…)
despre Parintele Arsenie Boca : “De dincolo am sa va ajut mai mult. Marturii despre Parintele Arsenie Boca” si “Parintele Arsenie Boca mi-a schimbat viata”. Cu doar cateva zile in  urma, sub aceeasi coordonare, a aparut un al treilea volum: Parintele Arsenie Boca, Grabnic ajutator – Marturii. Minuni” (Ed. Ortodoxia, 2014).
Aplecarea si determinarea cu care Vlad Herman culege si reda maselor largi de cititori marturii, intamplari si trairi din zilele noastre ale unor frati de-ai nostri care au intalnit pe cale, intr-un fel sau altul,  sufletele luminoase ale unor traitori ortodocsi  (caci alte doua volume aparute sub ingrijirea lui Vlad Herman in 2014 sunt dedicate Parintelui Justin Parvu, si se numesc: “Avva Justin Parvu – Marturii. Amintiri. Minuni” si “Noi marturii despre Parintele Justin”, m-au facut sa il rog sa scrie pentru acest blog cateva ganduri ale lui, in legatura cu cartile de care s-a ocupat cu atata dedicare…
***
Iata ce am primit de la Vlad Herman astazi, si ii multumesc mult pentru aceste randuri:
Totul a început în octombrie 2013 când am simţit o dorinţă arzătoare de a face o carte în care să pun noi mărturii despre Părintele Arsenie Boca. Şi asta pentru că îl îndrăgesc foarte mult pe Părintele, deoarece datorită învăţăturilor lui am revenit cu adevărat la Dumnezeu. Aşadar, mă simţeam dator faţă de Dumnezeu şi sfinţii lui să fac ceva.
La început lucrurile au mers mai greoi, dar cartea s-a conturat destul de repede şi faptul că primul volum “De dincolo am să vă ajut mai mult. Mărturii despre Părintele Arsenie Boca” a apărut doar prin martie 2014 s-a datorat şi altor factori care n-au ţinut de mine.
Tot în acest timp, o forţă nevăzută mi-a spus că ar trebui să fac ceva şi pentru marele sfânt Justin Pârvu. Chiar de 1 decembrie am demarat strângerea de mărturii, iar pe la sfârşitul lui ianuarie 2014 cartea era deja la tipar.
Apoi, nu am mai avut nicio intenţie de a mai face vreo carte, dar, din nou, aceeaşi forţă m-a “lovit” cu intensitate, iar la sfârşitul lui mai 2014 mai apăruseră alte două volume: “Părintele Arsenie Boca mi-a schimbat viaţa” şi “Noi mărturii despre Părintele Justin”.
Nu mai vorbesc despre acest ultim volum “Părintele Arsenie Boca, Grabnic ajutător. Mărturii. Minuni”, pe care l-am făcut într-o perioadă destul de scurtă şi aproape din nimic… Probabil o să realizez doar peste o anumită perioadă de timp că în nici un an au ieşit atâtea cărţi despre cei doi Părinţi, pe care îi iubesc şi al căror ajutor l-am simţit la fiecare mărturie pe care am adunat-o. Cu siguranţă că dacă ei nu şi-ar fi dorit, aceste volume nu ar fi văzut lumina tiparului.
Ţin să le mulţumesc pe această cale tuturor celor care au contribuit, într-un fel sau altul, la realizarea acestor volume şi nădăjduiesc ca ele să schimbe ceva în inima românilor.
Hristos în mijlocul nostru!” (de Vlad Herman)
***
Alaturi de Vlad Herman, as vrea sa amintesc aici alte doua nume de tineri implicati in aducerea la lumina a lucrarii Parintelui Arsenie Boca in timpurile de azi: Alexandru Valentin Craciun si Florin Dutu (despre care mai gasiti cate  ceva scris si pe acest blog si pe cel anterior al meu). E semn ca stindardul inainteaza fara oprelisti, e semn de bucurie si de nadejde!

Sursa: ANOMISMIA

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. Daca se poate posta aici o marturie pentru una din carti am dat si eu urmatoarea marturie pentru a se intari credinta in aceste vremuri:
    Am reusit si eu dupa un an de zile, cu ajutorul bunului Dumnezeu, a Maicii Domnului si a Parintelui Arsenie Boca sa ajung la Manastirea Prislop, intr-o mare zi de sarbatoare, a Sfantului Prooroc Ilie, despre care este scris ca este Inaintemergator al Celei de-a Doua Veniri a Domnului pe pamant. Am participat si la Sfanta Liturghie, si am reusit si sa ma rog la mormantul Parintelui Arsenie Boca, unul din cei mai mari duhovnici ai tarii noastre, care ar trebui sa fie canonizat, pentru ca este Sfant. Este adevarat ca este grabnic ajutator cand te rogi cu credinta, dar cand mai si asculti de sfaturile date de dansul pentru mantuire. De aceea a spus: ”De folos va sunt daca faceti ce va spun”. De aceea fiecare ar trebui sa faca dupa putere ce ne-a invatat, pentru ca Dumnezeu nu ne cere mai mult decat putem. Nu a fost atat de aspru pe cat spun unii, dar spunea lucrurile hotarat, spre folosul nostru. Spunea si sa nu ii osandim pe preoti, pentru ca cine suntem noi sa judecam noi sluga altuia, dupa cuvantul Scripturii.
    Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    RăspundețiȘtergere