sâmbătă, 22 iulie 2023

Minunile Sfantului Ilie Lacatusu

„Am avut incredere ca pa­rin­tele ne ajuta”

Ma numesc Tatiana Tatarcan, sunt domiciliata in lo­ca­­li­ta­tea Botosani, actual locuiesc in Italia. Incerc cat mai pe scurt sa va scriu despre minunea pe care parintele Ilie Lacatusu a facut-o cu familia mea. Era in anul 2003, cand, dis­perata de situatia financiara in care ne gaseam – ra­ma­se­sem fara serviciu eu si sotul, aveam o fata studenta, ca­sa­torita, care astepta un copil, ginerele si el era student dintr-o fa­milie modesta, alta fata, eleva in ultimul an de liceu -, cu mul­te datorii in spate, am inceput a bate drumurile ma­nas­tirilor pentru rugaciune. Toata viata noastra am cautat me­reu ajutorul Domnului, prin intermediul rugaciunilor si pla­ta slujbelor la biserici si manastiri, si totdeauna Domnul ne-a miluit. Asa ca si in acel moment greu am fost la ma­nas­tirea Petru Voda, la parintele Justin, el ne-a incurajat si a­cum, dupa ani de zile, ne-am dat seama ca datorita ru­ga­ciu­nilor lui catre parintele Ilie Lacatusu s-a intamplat mi­nu­nea.
Intre timp, sotul meu plecase in Spania in cautare de lucru, dar, la plecare, a mers sa ia binecuvantare de la du­hovnicul nostru, parintele Ioan de la Manastirea Popauti din Bo­tosani, care i-a dat un pliant cu sfaturi duhovnicesti, cu icoana Sfantului Marturisitor Ilie Lacatusu, cu recoman­da­rea de a o lua cu el in Spania. Noi am privit-o, dar nu mai au­zisem de el si practic, spre rusinea noastra, nu am dat ma­re importanta atunci, ba, pe deasupra, a si uitat-o acasa. Bi­neinteles ca, ajuns acolo, nu gasea nimic de lucru si a­tunci mi-a spus sa-i trimit prin posta pliantul cu parintele. In ziua in care am pus la posta pliantul, si-a gasit de lucru, dar nu prea castiga bine. Eu, ramasa in tara, am continuat ru­gaciunile si pelerinajele la manastiri, am fost iar la pa­rin­tele Justin si, nu mult dupa aceea, am avut un vis in care mi se spunea ca, daca vreau sa scap de necazuri, sa merg la Bu­curesti, sa-l caut pe parintele Ilie Lacatusu si mi-a fost re­pe­tat de trei ori numele sau. Vreau sa precizez ca nu am fa­cut atunci nicio legatura cu pliantul si nu am retinut ca era vorba despre sfantul din pliant. Complet ig­no­ranti!!! (Iarta-ma, parinte!)

Ducandu-ma la parintele Ioan, duhovnicul nostru, cu sfiala i-am spus de vis, pentru ca el nu ne permitea sa cre­dem in visuri, dar a fost un vis deosebit si ceva ma in­dem­na sa-i spun. El m-a binecuvantat imediat de drum si mi-a spus ca moastele sunt la cimitirul Giulesti, sa merg i­me­diat. A fost totul o minune apoi, pentru ca nu aveam nici bani de drum, dar s-au oranduit toate de la Dumnezeu, cu rugaciunile parintelui Ilie, am gasit bani, am fost la moas­tele sale, intr-o luna de zile eram si plecata in Italia. Aco­lo mi-am gasit de lucru imediat, mi-au facut toate actele, nu am stat nicio zi ilegal in Italia; stiti ca atunci era greu cu vizele de lucru, dar la mine s-au facut toate ca pe roate, mi-am platit in cateva luni toate datoriile, care erau de or­di­nul multor milioane, ca, la un moment dat, cineva din fa­mi­lie mi-a spus ca e mare minune sa-mi imprumute per­soa­ne straine atatia bani cu increderea ca eu ii voi inapoia vreo­data. Apoi, dupa numai zece luni, familia la care am lu­­crat atunci mi-a chemat si sotul, i-a facut si lui actele le­gale, am si locuit la ei doi ani si jumatate fara sa platim chi­rie.

In fiecare an de atunci, cand mergem in concediu in ta­ra, mergem sa ne inchinam la moastele parintelui Ilie, ca sa-i mul­tumim pentru ajutor. Asa am cunoscut-o si pe fata dum­­­nealui (Dumnezeu sa o ierte), venea special pentru noi si ne deschidea chilia pentru inchinare, desi noi nu o con­tac­tam inainte. Ea ne-a spus ca este inexplicabil cum re­u­ses­te sa fie in contact permanent cu parintele si acesta ii spune cand sa mearga la cimitir, ca o asteapta cineva. Oda­ta era in cripta si ne-a chemat din multime si ne-a spus ca ea stie cine vine cu ganduri curate si pentru ce vine, aude tot ce vorbim noi afara si atunci ne-a dat o cartulie cu icoa­na Maicii Domnului si a parintelui pe coperte, care contine do­ua paraclise si este editata de manastirea Petru Voda si ne-a spus asa: „Tatal meu a spus sa cititi in avion ru­ga­ciu­ni­le” – dar ea nu avea de unde sti ca noi avem bilet la avion si ca in acea zi ne duceam in Italia. Ajunsi la bordul avi­o­nu­lui am scos amandoi carticelele si ne-am pus pe citit. Pe dea­supra Croatiei am avut parte de o furtuna groaznica si ca­re a scuturat avionul din toate incheieturile, de au in­cre­me­nit toti, personalul avionului era speriat de groaza, nu se auzea un sunet si noi am putut citi in liniste paraclisele Mai­cii Domnului. Ne-am speriat si noi, dar am avut in­cre­de­re ca parintele ne ajuta si vom scapa cu bine. De atunci nu ne mai despartim de acele carticele, care sunt bi­ne­cu­van­tate de parintele Ilie.

Am enumerat numai cateva dintre minunile parintelui Ilie Lacatusu, dar noi simtim mereu ajutorul lui si speram ca ne va ajuta sa ne intoarcem la timp acasa. Deci, in final Ii mu­ltumim lui Dumnezeu si Maicii Domnului pentru aju­to­rul dat pentru rugaciunile Sfantului Marturisitor Ilie La­ca­tu­su. Sper ca marturisirea noastra sa va fie de folos, sa fie spre slava lui Dumnezeu si spre ajutorul oamenilor.

Cu stima, Tatiana Tatarcan, cu asentimentul sotului meu, Miluca.

(Tatiana Tatarcan)

Sfantul Ilie Lacatusu – grabnic-ajutatorul oamenilor saraci

Ma numesc Beuca Tudora-Marinela, am treizeci si noua de ani, sunt casatorita si am doi baieti, unul de saisprezece, celalalt de doisprezece ani.

In urma cu patru ani, baietelul meu de doisprezece ani, cel mic, a fost diagnosticat cu prolaps anal si urma sa‑l operez, dar, o, minune! Venind la parintele Ilie Laca­tusu, nu a mai fost necesar sa-l operez, desi fusese diag­nos­ti­cat de patru chirurgi si internat pentru investigatii. S-a fa­cut bine. Atunci era in viata doamna Sabina, fiica parin­te­lui, care mi-a zis ca n-o sa-l operez.

In urma cu noua ani, in 2002, am fost in somaj si nu mai aveam spor la nimic. Nu mai aveam bani de chirie, nici de paine sau mancare si, ducandu-ma la parintele Ilie La­catusu, am gasit serviciu, a venit sotul cu bani. Tot cu ani in urma plangeam la parintele Ilie, ma rugam si ii spu­neam ca nu am bani nici de bilete de tramvai ca sa vin la el si, intorcandu-ma de la el, pe drum, in interiorul ci­mi­ti­ru­lui, la o cismea, am gasit trei bilete de tramvai, intacte.

Acum am fost in somaj si, negasind de lucru, am ve­nit la parintele Ilie Lacatusu, m-am rugat si am gasit ser­vi­ciu.

(Beuca Tudora – Marinela)

Parintele Ilie i-a gasit Ramonei un loc de munca

Ma numesc Ramona si locuiesc in provincie. L-am des­coperit pe Sfantul Ilie Lacatusu cautand pe internet cu dis­perare o iesire grabnica din problemele grave cu care ma confruntam (diabet, obezitate, pancreatita), epuizare psi­hica, lipsa banilor si a unui loc de munca. Sfantul Ilie a vrut ca eu sa-l cunosc pe C., un om inteligent si minunat, ca­re m-a ajutat sa duc rugaciunea la parintele printr-o scri­soa­re. Mentionez ca nu am avut bani sa ajung la Bucuresti.

Acum ma aflu in Anglia la munca. E un job pe placul meu si cu reusita, datorita ajutorului primit de la Parintele Ilie. Va indemn pe toti sa cereti ajutor acestui mare sfant, a carui rugaciune este neincetata, asa cum a fost si cand se afla in inchisorile comuniste: era un om care vorbea foarte pu­tin si facea foarte mult. Dumnezeu si Sfantul Ilie La­ca­tu­su sa va ajute pe toti.

(Ramona)

Cautand Izvorul Vietii

M-am nascut intr-o familie crestina, ortodoxa, cu vechi traditii mostenite. Bunicii mei, Draghia si Stana, mi‑au insuflat dragostea de Dumnezeu si de aproapele. Tra­i­rea lor mi-a marcat viata, desi nu frecventau biserica, din ca­uza conditiilor impuse de regimul comunist.

In anul cand venisem din armata, inainte de lovitura de stat (revolutia din 1989), am aflat de niste miracole la o fan­tana din satul Zmeeni de langa Buzau. Am mers acolo deoarece venea multa lume si am venit cu apa de la acea fantana, cu obiecte de cult, cruce, icoane, dar acestea nu mi-au saturat sufletul. Dupa putin timp, au venit cei dintr-o secta religioasa ne­oprotestanta cu carti si brosuri, iar eu, necunoscandu-mi cre­dinta si acceptand sa stau cu ei la discutii, am cazut in capcana lor.

Din aceasta mandrie – ma mandream ca acum stiam ce­va din Biblie, litera ei, mai exact -, am stat sapte ani in a­ceasta inchisoare a ereziilor. In toti acesti ani, familia mea a avut foarte mare rabdare cu mine. Cam prin anul 2000, ta­­ta a aflat ca unchiul sau, Parintele Ilie Lacatusu, care a fost deshumat, are sfinte moaste.

Matusa noastra, Sabina, m-a ajutat sa vin la tatal sau sa ma inchin. Eu nu credeam in sfinti, deoarece eram in­­­doctrinat cu erezii si nu mai credeam nici in puterea da­ta­toare de viata a sfintei cruci. Nu stiu cum s-a intamplat, dar deodata mi s-a luat un val de pe minte si inima si am in­ceput sa vad ca nu sunt pe drumul cel drept al lui Dum­ne­zeu. Atunci m-am retras din secta si am mers cu ai mei la pa­rintele Ilie Lacatusu, sa ne inchinam si sa Ii multumim lui Dumnezeu pentru toate darurile Sale. Asa am revenit a­casa, ca fiul cel risipitor, in Biserica Ortodoxa si Il laud ne­in­cetat pe Dumnezeul nostru Iisus Hristos, pe Maica Sa, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu si pe toti sfintii Sai.

Fata parintelui Ilie, tanti Sabina, ne spunea despre pa­rin­tele ca, atunci cand era la canal, au vrut sa ii omoare comunistii si toti veneau la el sa ii ceara sfat, iar el le-a spus sa se roage toata noaptea ca Dumnezeu sa ii iz­ba­veas­ca. Si, intr-adevar, a doua zi s-a intamplat minunea, Dum­ne­zeu a facut astfel incat comunistii nu i-au mai omorat.

Varul meu Stefan mi-a povestit despre parintele Ilie ca, a­tunci cand mergea la el, il gasea citind si rugandu-se. Era foar­te retras, bland, iertator.

(Valentin Cucu, 42 ani, profesor, ruda cu Parintele Ilie Lacatusu)

Interventii minunate

Inca din anul 2004-2005, fratele meu, Clantau Petrica, din Slobozia, imi spunea sa merg la sfintele moaste ale Parintelui Ilie. Vazand ca eu nu m-am dus sa ma rog la sfantul, a venit el cu mine, si, impreuna ne-am rugat la sfintele moaste, in prezenta doamnei Sabina, fiica parintelui.

Eu am continuat sa merg mai des, auzind multe lucruri frumoase. Parintele Ilie i-a spus intr-o buna zi doamnei Sa­bi­na sa aiba grija ca in ziua ur­ma­toa­re o sa vina niste tiganci care urmaresc sa-i ia din ose­min­te ca sa faca farmece si sa nu deschida racla. In acea zi era multa lume, femei mai multe. Una din ele, pe care am cunoscut-o cu alta ocazie, mi-a aratat la gat si la fata o urma, un semn ca o cicatrice rosiatica. Doamna fusese in zi­ua cand tigancile au facut scandal ca nu erau lasate sa in­tre la parintele. Aceasta doamna a sarit in ajutorul doamnei Sa­bina si le-a imbrancit pe tiganci, fapt pentru care ti­gan­ci­le au amenintat-o ca o omoara. Ajunsa acasa, s-a trezit pe fa­ta cu pete negre tuciurii, pe obraz si pe gat. I-a telefonat doam­nei Sabina si i-a spus ce a patit. Doamna Sabina a che­mat-o sa se roage la sfintele moaste. In scurt timp a dis­parut negreala, dar au ramas semnele, pielea era slab ro­si­atica. In luna aprilie 2010, fratele meu Petrica a fost di­ag­nos­ticat cu tumora la plamanul drept, de circa 12 cm, la Spitalul Nasta. Doctorii nu au riscat o operatie. Am ajuns la Spitalul Oncologic Fundeni unde, in urma tratamentelor citostatice facute, tumora a scazut la cinci-sase centimetri.

In aceasta situatie, doctorul Horvath a zis: „Ce facem?” La care fratele a zis: „Merg pe mana dumneavoastra, cu incredere in Bunul Dumnezeu”. Operatia a durat vreo sase ore, si i s‑a extirpat tumora si lobul superior al plamanului drept. Au urmat trei luni de zile de citostatice si tomografii, din care s-a constatat o reusita…

(Vasile Clantau)

extras din cartea VIATA, MINUNILE SI ACATISTUL PARINTELUI ILIE LACATUSU,aparuta la editura Areopag

Introdu e-mailul pentru abonare:

29 de comentarii:

  1. Buna ziua, si pe mine m-a ajutat Parintele Ilie Lacatusul, la o luna jumatate dupa ce m-am rugat la dansul la cimitir, am primit exact ce mi-am dorit, doua locuri de munca care imi plac si un salariu mult mai mare, care ma ajuta sa ma intretin si o chirie ieftina, desi nu vedeam prea mari sperante in dorintele mele, parintele mi le-a implinit. Doamne ajuta! Credinta, nadejde si dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine Sf Ilie Lacatusu m-a ajutat desi la inceput '' l-am prigonit",Iarta ma Sfinte Ilie, dupa un timp cand eram in culmea deznadejdii- i-am citit acatistul iar cateva zile mai tarziu- Sf Ilie mi-a indeplinit cererea ,am fost si la el ,de cateva ori si m-am inchinat la moastele lui iar de fiecare data m-am intors cu o mare bucurie sufleteasca.Iti multumesc Sfinte Ilie si pentru ca la inceput nu te-am vrut in viata mea dar tu nu te-ai departat si mi-ai aratat cat de minunat esti ,am sa povestesc despre tine celor din jurul meu si am sa impart acatistul tau ca sa te cunoasca cat mai multa lume si sa te iubeasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am auzit de mult de parintele Ilie Lacatusu si chiar un preot de la bis. Podeanu mi-a dat odata un acatist in jurul datei de de 22 Iulie.Am inceput sa merg la moaste acum 4 luni dupa o emisiune la 360 de la B1. La capela am o liniste in suflet pe care mi-as dorii s-o am si la mine acasa.Acasa insa unde am vecini care umbla cu lucruri necurate s-au intamplat multe lucruri negative, dar banuiesc ca sunt incercari.Nu voi renunta sa merg la parinte si veniti si voi pe 22 iulie sa-l sarbatorim. E sansa noastra a celor care stam in Bucuresti si in acesta tara care fara sfinti ar fii pierit demult. Rugati-va la el si pentru neam nu numai pentru voi,acesta tara are nevoie de minuni ca sa functioneze. Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajuta!si pe mine ma ajutat parintele.Mi-am gasit de munca la scurt timp dupa ce am fost la moastele lui impreuna cu mama si l-am reintalnit pe sotul meu,ne cunosteam de mult prin niste prieteni comuni,dar dupa ce s-a despartit de prietena lui cu care a stat 10 ani am reluat legatura si suntem impreuna de 2 ani si casatoriti de 4 luni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este un adevărat sfint! Îi mulțumesc SF Ilie lacatusu

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe mine m a ajutat foarte mult parintele Ilie Lacatusu. M am rugat pt un loc de munca mai bun si parintele impreuna cu Maica Domnului m au ajutat si mi am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu lucrează în viețile noastre așa de frumos prin sfinții pe care îi cinstim. Prima mea închinare la Sfântul Părinte Ilie Lăcătușu a fost într-un an , in ziua mea de naștere..a venit exact că un cadou de la Dumnezeu pentru mine după ce am citit o carte despre Sfântul Părinte Ilie Lăcătușu, cu acatistul, viața, minunile Sfinției Sale. Mă bucur și în ziua de astăzi pentru toate binecuvântările care le-am primit și de fiecare data merg cu dragoste la acest Sfânt Părinte să mă închin pentru mulțumire. Ana, Piatra-Neamt

    RăspundețiȘtergere
  8. Dumnezeu lucreaza atât de frumos în viața noastră prin sfinții pe care îi cinstim. Pot spune că prima dată m-am inchinat la Sfantul Părinte Ilie Lăcătușu într-un an, în ziua mea de naștere și l-am primit că pe un cadou de la Dumnezeu pentru mine faptul că l-am cunoscut pe acest Sfânt Parun

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu lucreaza atât de frumos în viața noastră prin sfinții pe care îi cinstim. Pot spune că prima dată m-am inchinat la Sfantul Părinte Ilie Lăcătușu într-un an, în ziua mea de naștere și l-am primit că pe un cadou de la Dumnezeu pentru mine faptul că l-am cunoscut pe acest Sfânt Parinte, după ce citisem acatistul,despre viața și minunile Sfinției Sale. A fost într-adevar un prilej de neuitat și de fiecare dată merg la Părintele sa mă închin pentru mulțumire pentru binecuvântările pe care le primesc in viata. Ana, Piatra-Neamt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Rugati-va neîncetat la Sfantul Ilie , m-a ajutat de fiecare data și îi mulțumesc pentru tot ce mi-a dat , ma închin in fata lui , este un adevărat Sfânt , Îți mulțumesc Dumnezeu și Sfântul Ilie pentru tot . Ana din Ilfov (Br)

    RăspundețiȘtergere
  11. In ce zile si la ce ora se poate merge la parintele Ilie?

    RăspundețiȘtergere
  12. In ce zile si la ce ora se poate merge la parintele Ilie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joia, sîmbăta duminica de la 13 la 16

      Ștergere
    2. Joi,sambata ( la ora 11 se deschide) și duminica de la ora 13.
      Dacă este sărbătoare în saptamana respectiva se deschide racla în ziua sărbătorii respective și nu se mai deschide joia.

      Ștergere
  13. Părintele este un sfânt face minuni lam cunoscut când eram foarte necajita fata era bolnava și eu fara loc de muncă acum suntem bine doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru cine nu stie, la Pr. Ilie Lacatusu se poate merge joi, sambata si duminica (dupa Sf Liturghie - ora 13) la cimitirul Giulesti

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Buna. Este deschis de pe la 10-11 pana la ultima persoana. Nu mai tarziu de 18.00. Joia viitoare nu cred ca e deschis ca e sarbatoare marti. De obicei daca este o sarbatoare in ziua respectiva este deschis.

      Ștergere
  16. ma poate ajuta cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu cand intru la sfânt,simt o pace si o liniște cum nu simt nicăieri si niciodată. Imi da de fiecare dată ce ii cer si ii multumesc din suflet pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu il iubesc foarte mult pe Părintele Ilie Lăcătușu care împreună cu Maicuta Domnului a facut multe minuni cu mine si familia mea pentru care ii multumesc din tot sufletul pentru tot.Chiar duminica asta am fost la Sfântu Ilie si m-am rugat ca aveam o problema de sanatate.Am simtit o liniște deosebită si seara l-am visat pe Sfântu iar dimineața eram vindecată si nu a mai trebuit să mă duc la doctor sa fac o intervenție de care imi era foarte teama.Ii multumesc din tot sufletul Sfantului ilie Lăcătușu si Maicii Domnului pentru ajutor

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost de curând la moaștele Sfântului Ilie Lăcătușu, ca să mă rog pentru fata mea, Ana-Maria, intrată în stare de manie, cu gânduri negre și fixații care nu-i permiteau să adoarmă și nopți la rândul se învârtea prin casă ca leul în cușcă...Pe data de 25 iulie m-am rugat la sfintele moaște la cimitirul din Giulești, chiar de Sfânta Ana, am primit de la o doamnă acatistul Sfântului Ilie Lăcătușu, am atins o candelă de mâinile sfântului și m-am întors acasă cu mare nădejde în ajutorul Sfântului, care nu a întârziat prea mult, căci la două zile am înscris fata la facultate și am internat-o în spital. De atunci citesc mereu acatistul acestui grabnic ajutător al nostru, al celor care se roagă cu ardoare Sfântului Ilie Lăcătușu. Slavă lui Dumnezeu ,Măicuței Preacurate și tuturor sfinților părinților noștri care se roagă împreună cu noi, păcătoșii! Preabunule Sfinte Ilie Lăcătușu, tămăduiește rănile și bolile sufletești și trupești ale fetiței mele Ana-Maria, pe care eu le-am pricinuit prin păcatele mele! O încredințez pe de-a întregul Domnului meu Iisus Hristos și ocrotirii Maicii Preacurate!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pot confirma si eu ca Sfantul Ilie Lacatusu a facut atat de multe minuni si daca va rugati cu credinta Sfantului Ilie Lacatusu va ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ii multumesc din tot sufletul Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfantului ilie Lăcătușu si tuturor Sfintilor pentru minunea făcută cu tatăl meu care la adus cu bine acasa dupa ce a stat 5săptămâni în spital printre care și la Ati si pentru toate minunile făcute cu mine si familia mea. Mergeți si rugativa din tot sufletul Sfantului Ilie Lăcătușu si Sfântul va va ajuta Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua !Stiti oare un orar de vizitare ?Am un băiețel de 5 ani cu autism si tare mult vreau sa ajung la el .

    RăspundețiȘtergere
  23. Doamne ajutama și pe mine și familia mea sf Ilie Lăcătuș arătărim in vis cind trebuie sa ajung la sfintia ta ca acum am auzit de tine și vreau sa ajung !🙏🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  24. În 14 septembrie 2020 a venit pe lume băiețelul nostru Efrem. Din timpul sarcinii știam ca are o malformație cardiaca care necesita operație. După naștere a fost operat cu ajutorul lui Dumnezeu, Maicii Domnului, Sfântului Efrem, Sfântului Antonie cel Mare, Sfântul Părinte Arsenie Boca și tuturor Sfinților către care ne am rugat Efrem s a recuperat miraculos după operație. A fost operat pe cord deschis s a recuperat repede. La fiecare 6 luni mergem la control la Târgu Mureș unde a fost operat și în Timișoara unde locuim noi. Are restante cardiace care trebuie urmărite și ne vedem rugăm ca inimioara sa se dezvolte frumos și sa nu mai necesite operație. La ultimul control la Târgu Mureș doamna doctor a avut spus ca vede o ușoară modificare pe aorta care trebuie urmărită. Ne am panicat cu gândul la o alta operație. În 5 septembrie aeam programare la dr din Timișoara pe care îl cheamă Lăcătușul. Aici începe ce voiansa mărturisesc. Ma puneam seara în fata icoanei Domnului nostru Iisus Hristos și aveam de gând sa spun Doamne ajuta ne sa fie Efrem bine la dr Lăcătușul si m am auzit spunând sa fie bine la Sfântul Lăcătușul. Deși în prima faza a ignorat după câteva zile am zis sa caut ceva despre Sfântul Lăcătușu. Deși auzisem de el nu cred ca citisem vreodată viata sau acatistul. Am citit acatistul și am plâns de emoție când am văzut ca salvează bolnavi de la operație și te cheamă sa îți ofere ajutorul. Într o săptămână am plecat la București cu Efrem unde am ajuns la Sfintele Moaște și ne am rugat pt el și toată familia. L am rugat pe Sfântul Părinte Ilie Lăcătușul sa fie îngerul protector a lui Efrem. . În 5 septembrie am fost a control și la Timișoara și domnul doctor a spus ca inimioara arata impecabil. Doresc sa ii mulțumesc Lui Dumnezeu și Sfântului Părinte Ilie Lăcătușul ca ne a ajutat și ok rog din tot sufletul când mergem din nou la control la Târgu Mureș sa ii facă ecografie sa fie bine și sa nu mai trebuiască ct. Iartă-mă Sfinte ca am amânat marturuseaea ajutorului tău. Mulțumesc și te rog fi în continuare îngerul păzitor a lui Efrem, ajuta l sa aibe o copilărie frumoasa și cu sănătate. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere