joi, 7 februarie 2013

Parintele Amfilohie Brânză: "O să ne săturăm de legi omeneşti pentru că am refuzat legea lui Dumnezeu"

"Voi aţi fugit de legea Mea? O să vedeţi legi omeneşti care o să vă încalece la voi în casă, la voi în ţară, o să ne săturăm de legi omeneşti pentru că am refuzat legea lui Dumnezeu, am refuzat Evanghelia, am refuzat Biserica şi căutăm o nouă ordine mondială.

Ne-am tâmpit cu totul din punct de vedere duhovnicesc şi o să pătimim. Nu există pentru greşeală să nu fie şi răsplată pe măsură. Şi avem de plătit cu vârf şi îndesat.

Pentru asta ne mai ţine Dumnezeu în viaţă, pentru lacrimile Maicii Domnului, pentru rugăciunile sfinţilor şi ale celor care se mai nevoiesc în post, în înfrânare şi aşa mai departe".

Parintele Amfilohie Brânză - Cuvântare despre evanghelia umblării pe mare a lui Iisus Hristos. Predica poate fi ascultată în întregime aici.

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu