marți, 16 iunie 2020

Degetele i-au crescut la loc - Minunea Sfântului Luca al Crimeei

Lazar Stanintsenkov, un tânăr pianist talentat, a descris o minune care i s-a întâmplat, într-un interviu acordat postului de radio grecesc, Peraiki Ekklesia. Mai jos este mărturisirea sa personală:

„Acum șapte ani m-am dus la mare, să-mi petrec vara cu bunica mea și într-o zi am plecat de acasă, pentru a merge la joacă. Nu am fost atent și, atunci când s-a închis ușa, mi-a prins degetele înăuntru și mi le-a retezat. Am plâns și strigam: Nu mai am degete, cum voi mai cânta din nou la pian? Ne-am dus la spital, dar medicul nu a putut face nimic, decât să-mi coase rănile.
După câteva zile, o doamnă ne-a vorbit despre Sfântul Luca. Ne-am dus și noi la Simferopol și am sărutat moaștele Sfântului. Am luat ulei de la icoana Sfântului și în fiecare noapte m-am rugat: Sfinte Luca, nu știu ce vei face, dar eu vreau să cânt din nou la pian. Tu ești doctor, tu știi cum să faci. În fiecare noapte țineam în mână icoana și îmi ungeam mâna cu ulei.

După o lună, degetele mele au început să crească la loc, au ieșit chiar și unghiile și am început din nou să cânt la pian. În cinci luni, am terminat examenele de pian și am luat premiul întâi. Îi mulțumesc Sfântului Luca pentru marele dar pe care l-a făcut în viața mea!”

Traducere și adaptare: Pr. Ioan-Lucian Radu

Sursa: doxologia.ro

----

foto: Mitropolitul Nectarie (Antonopoulos) de Argolis, autorul unei cărți despre Sf. Luca, fost egumen al Mănăstirii Sagmata și ctitor al Mănăstirii Sfântul Ierarh Luca al Crimeei din Nafplio (Grecia) îl prezintă credincioșilor pe tânărul Nazar Stanintsenkov. - descriere și foto preluate de pe pagina Sfântul Luca al Crimeei

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu