vineri, 1 septembrie 2023

O nouă minune a Sfântului Ioan Rusul în România

"Scoală, doctore, și fă analizele din nou!" Mă caută o doamnă. Fata ei, Aneta Elisabeta, are o boală cumplită: îi crește calota craniană pe dinăuntru (hiperostoză craniană). O boală la un miliard. Fatală. Toate studiile arată că boală omoară. Când crește craniul ca niște gloanțe pe dinăuntru sparge meningele și creierul. Într-o noapte, fata visează un tânăr înalt cu părul cârlionțat care o întreabă: de ce nu citești rugăciunea mea? Ea zice: cine ești tu, așa tânăr, ce rugăciune ai tu? Tânărul mlădios a răspuns smerit: eu umblu și ajut bolnavi, bebeluși cu probleme, mame care se roagă să dobândească prunci. 

Citește rugăciunea mea. Sunt Sfântul Ioan din Rusia. Vine la rugăciune la noi. Le dau Canon de rugăciune Paraclisul Maicii Domnului și Acatistul sf Ioan Rusul în fiecare seara. O pomenesc pe fată mereu la Sfintele Liturghii. O încurajez. Doctorii i-au zis că va muri, să se pregătească. Săptămâna trecută merge la analize, toate arată metastaze și faza terminală a bolii. Fata nu mai poate citi că o doare capul îngrozitor. Doar plânge și strigă după Sfântul Ioan. La ora 11 noaptea, vine în salon o asistentă nervoasă, pe cine ai pus să sune doctorul noaptea să recoltăm analizele iar? Ii ia analize din nou.

 A doua zi iar analize și CT. La amiază, doctorul profesor o cheamă în cabinet, o îmbrățișează și îi spune: Sunteți vindecată complet. Nu mai există niciun cioc osos în creier. Noaptea am visat pe Maica Domnului cu un tânăr frumos de mână, care mi-a zis: scoală-te, recoltează analizele din nou fetei. Omul a sunat noaptea asistenta șefă și i-a dat poruncă. Doctorul i-a zis: în lumea asta nu aveați nicio șansă dintr-un milion. Dar cu ajutorul Maicii Domnului și a Sfântului Ioan sunteți vindecată. Fata plânge și mulțumește lui Dumnezeu. Mulțumim din inimă, Sfinte Ioane!

Părintele Ioan Istrati

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu