vineri, 10 noiembrie 2023

Cum m-a ajutat Sfântul Mina să-mi găsesc diplomele


La începutul acestei veri m-am înscris la un curs de formare profesională, pentru care trebuiau niște copii de pe anumite diplome. Doar că la o simplă căutare prin dulapul cu documente, acele diplome nu erau. Și nu erau pe nicăieri, așa că am început să mă întristez profund, în primul rând pentru că nu știam unde le-am pierdut, iar în al doilea rând pentru a se emite noi diplome, în contextul pierderii lor, ar fi trebuit multe proceduri. 

M-am tot gândit unde le-aș fi putut lăsa/pierde, dar niciun indiciu. A doua zi era miercuri, zi de Maslu la catedrala din Baia Mare. La început de slujbă am avut o stare de tristețe profundă și de greutate sufletească și trupească pentru această situație, dar am zis să citesc acatistul Sfântului Mina și să mă închin la icoana lui, care se afla în catedrală. La final am ieșit mult mai linișitit și cu o încredințare că le voi găsi. 

Am continuat să mă rog puternic Sfântului Mina, dat fiind faptul că el se ”ocupă” cu astfel de cazuri. I-am cerut să-mi dea măcar un indiciu, care s-a materializat prin gândul puternic că aș putea încerca și la secretariatul Facultății din Baia Mare, însă pe alocuri mă gândeam că nu au cum să fie acolo și nici nu prea are sens să întreb. 

A trecut și acea zi, iar în următoarea dimineață gândul persista, așa că am zis totuși să trimit un e-mail la facultate. Am primit și răspunsul după câteva zeci de minute: diplomele erau acolo. Caz încheiat. Consider că ajutorul Sfântului Mina a fost evident prin faptul că după ce am citit acatistul am intrat în acea stare de liniște și încredințare că totul va fi bine, dar mai ales prin gândul puternic de a încerca să întreb la facultate.

Mulțumesc Sfinte Mina!

Vlad Herman



Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu