miercuri, 18 septembrie 2024

Sfântul Părinte Arsenie m-a protejat de ploaie

În marea Sărbătoare a Sfântului Ilie, seara, după rugăciune, m-am pregătit să merg la sfânta troiță la închinăciune. La mine era vreme ploioasă, ploaie torențială, eu m-am ridicat de la rugăciune și fără să realizez să mă îmbrac, am plecat la sfânta troiță fără pelerină. 

M-am închinat și am făcut câteva fotografii și m-am întors în casă. Când am ajuns în casă am vrut să merg să mă schimb de haine și să mă șterg pe păr, dar când am pus mâna pe cap, părul îmi era uscat și hainele mele erau uscate fără nicio picătură de ploaie. Atunci am realizat că Sfântul Părinte Arsenie m-a protejat de ploaie.

Savetuca Hort

Notă: Această persoană are în curtea casei o troiță închinată Părintelui Arsenie Boca.

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu