luni, 12 martie 2018

Despre vedenia Sfantului Petru din Alexandria care l-a vazut pe Domnul Iisus Hristos cu camasa rupta de Arie

Caci, rugandu-ma, dupa obiceiul meu, fara de veste a stralucit in temnita o lumina mare si am vazut pe Domnul meu Iisus Hristos in chip de tanar ca de doisprezece ani, iar fata stralucea mai mult decat soarele, incat nu-mi era cu putinta a cauta spre slava cea negraita a fetei Lui. Si era imbracat cu o camasa alba de in, insa rupta de sus pana jos, pe care o strangea la piept cu amandoua mainile, acoperindu-si goliciunea Sa.

Vazand eu acestea, a cazut asupra mea frica si spaima si, cu multa temere, rugandu-ma Lui, am zis: "Mantuitorule, cine Ti-a rupt haina?" Iar Domnul a raspuns: "Arie cel fara de rusine mi-a rupt-o, caci a despartit de Mine pe poporul pe care l-am castigat cu sangele Meu! Pazeste-te ca sa nu-l primesti in sanul Bisericii, pentru ca are viclene si rele ganduri asupra Mea si asupra poporului Meu. Si iata ca vor sa te roage pentru el ca sa-l ierti. Dar tu sa nu-l asculti si sa nu primesti in turma un lup in loc de oaie. Porunceste lui Ahila si lui Alexandru, care vor fi episcopi dupa tine, sa nu-l primeasca."

Deci, iata ca v-am spus voua cele ce mi-a poruncit Domnul, iar daca nu veti asculta si nu veti face cele poruncite, eu de aceasta voi fi curat. Iar preotii Ahila si Alexandru au spus poporului toate cuvintele pe care le-a zis Sfantul Petru despre Arie si ceea ce le-a poruncit lor, ca sa nu-l primeasca in Sfanta Biserica, fiind lup si vrajmas al Fiului lui Dumnezeu."

Fragment din articolul realizat de Teodor Danalache pentru crestinortodox.ro

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu