marți, 12 ianuarie 2021

ȘOC! Diavolul prin gura unei femei posedate, în anul 2018: ”Nenorociților, mai aveți puțin și vă vaccinez pe toți”


O întâmplare reala trimisa de un credincios din lista:

 Mă numesc Alexandru Chiorean, mă mustră conștiința să nu zic ceea ce am pățit în anul 2018 prin luna August în postul Adormirii Maicii Domnului. Am mers la o Mănăstire pentru a ne spovedi, eu, soția și fina noastră. Ajunși la Mănăstire spre seară, am întrebat pe cineva unde este Părintele? Ne-a răspuns că este la trapeză și vine în scurt timp. Noi ne-am așezat în tăcere, în fața chiliei Părintelui unde spovedea pe niște scaune. Menționez că eram în jur de 25-30 de persoane care îl așteptam. S-a așezat o liniște deplină, toți așteptându-l pe Părintele.

După vreo 10 minute apare Părintele cu chipul blând, cu capul aplecat, a luat colțul venind de la trapeză, face vreo 20 de pași și se oprește instantaneu, se schimbă la față, ridică capul din pământ și se îndreaptă spre o doamnă făcându-i semnul Sfintei Cruci pe cap. Eu personal am crezut că se cunosc și o salută oarecum. În scurt timp intră Părintele în chilie și după dânsul o persoană să se spovedească. Și dintr-o dată începe doamna căreia îi făcuse Cruce pe cap, a se bate de pământ, a-și schimba vocea, voce groasă bărbătoasă și zice: Nenorociților, mai aveți puțin și vă vaccinez pe toți, a repetat de vreo 5 ori același lucru, pe urmă zice: Cancer i-am dat acestei femei, dar Maria ( Maica Domnului), nu a lăsat-o să moară. S-a creat o panică pe acel coridor și mai multe femei au intrat în chilia Părintelui chemându-l urgent la femeia demonizată. 

A venit Părintele, a mers urgent în Sfânta Biserică a luat Aghiasmă și o Sfântă Cruce. A aruncat Aghiasmă pe dânsa și îi punea Crucea pe cap. S-a calmat oarecum, oamenii s-au cam împrăștiat. Am rămas să mă spovedesc împreună cu soția și cu fina mea și pe urmă noi am plecat, a rămas doar Părintele cu acea demonizată făcându-i niște dezlegări. Nu am știut până de curând de ce vaccinuri era vorba. Credeți-mă nu am nici un interes să mint cu nimic.

 Vă rog să aveți în vedere ceea ce au profețit și Sfinții Părinți:, Paisie Aghioritu, Iustin Pârvu, Îngerul Rus, mulți alți Părinți Ruși. Închei cu un dialog care a avut loc între Sfântul Efrem Sirul și un ucenic de-al său. Sfântul Efrem Sirul a fost întrebat: Părinte, când vor fi acele vremuri de care pomenește Sfântul Ioan în Apocalipsă? La care Sfântul Efrem îi răspunde: nu sunt acum vremurile, dar când vor fii, Dumnezeu le va da cuvânt Sfinților Săi să vorbească. Doamne ajută, să nu cădem pradă antihristului care este așa aproape de noi.

Postare de Anton Foma, pe Facebook

Introdu e-mailul pentru abonare:

4 comentarii:

  1. Mulțumesc mult pentru informațiile necesare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua,

    Am făcut o aplicație prin care sunteți la curent cu știrile-postări de pe bloguri și site-uri ortodoxe.

    Aplicația vă ține la curent cu toate știrile-postări de pe site-uri publicate de bloguri, eparhii, parohii si mitropolii ortodoxe toate puse la un loc. Nu mai trebuie să accesați în mod direct paginile web preferate ci doar articolele/postările publicate de la ultima dvs. intrare.
    Ca sa apara aici, un site sau blog trebuie sa fie pe un server care furnizează serviciul de agregare de știri(RSS), de aceea va rog să-mi semnalați site-urile pe care le accesați în mod frecvent pentru a le insera în aplicație!
    Link-ul de instalare este urmatorul:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.newandromo.dev997173.app1105030
    (Printre altele e și blogul dvs.)
    M-aș bucura sa am o recenzie de la dvs. Oricum ar fi ea!
    Mulțumesc mult!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua,

    Am făcut o aplicație prin care sunteți la curent cu știrile-postări de pe bloguri și site-uri ortodoxe.

    Aplicația vă ține la curent cu toate știrile-postări de pe site-uri publicate de bloguri, eparhii, parohii si mitropolii ortodoxe toate puse la un loc. Nu mai trebuie să accesați în mod direct paginile web preferate ci doar articolele/postările publicate de la ultima dvs. intrare.
    Ca sa apara aici, un site sau blog trebuie sa fie pe un server care furnizează serviciul de agregare de știri(RSS), de aceea va rog să-mi semnalați site-urile pe care le accesați în mod frecvent pentru a le insera în aplicație!
    Link-ul de instalare este urmatorul:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.newandromo.dev997173.app1105030
    (Printre altele e și blogul dvs.)
    M-aș bucura sa am o recenzie de la dvs. Oricum ar fi ea!
    Mulțumesc mult!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul este vag in aceasta relatare...manastire fara nume, parinte fara nume..."si uite asa o barbă-avea si uite asa o pieptăna.."������������

    Stirea in sine pare a fi bună, dar nu are temelie...stim si noi "vremurile din urmă"....

    RăspundețiȘtergere