miercuri, 23 ianuarie 2013

Igalis: "Inca avem duhovnici mari! Parintele Amfilohie"

Un articol despre cum este vazut Parintele Amfilohie Branza de altii. :)

Pe data de 6 martie 2012 am avut onoarea sa fiu la Libraria Sophia din Bucuresti, unde a fost invitat Parintele Amfilohie Branza sa ne vorbeasca despre POCAINTA.

Ii vizionasem cam toate cuvantarile de pe net si eram fascinata de puterea cuvintelor acestui calugar. Acum, vazandu-l in carne si oase, am ramas de-a dreptul obsedata de forta credintei acestui om, de harul grairii pe care l-a asezat Dumnezeu in el, de talentul oratoric si actoricesc, care ar umili pana si pe cel mai talentat actor de stand up comedy, de curajul cu care rosteste adevarul,  de cursivitatea cu care rosteste esentă, de trairea autentica si asumata a vietii personale… Nu gasesc cuvinte care sa il descrie. Mai bine urmariti-l (video doar partea I + II):
Pentru ca nu am gasit celelalte parti, va dau si linkul cu inregistrarea audio integrala:
La sfarsit ne-a binecuvantat pe toti cei care ne ingramadeam in preajma lui. Mi-a strans ferm capul intre mainile sale si de atunci insetez dupa vorbele lui. In ciuda faptului ca am fost de fata cand acest “discurs” s-a nascut, simt nevoia sa il tot re-ascult pentru a intelege pana si pauzele de respiratie dintre fraze. E fantastic!
Sa ne traiasca si sa ne bucuram de el pana la adanci batraneti!
Va atasez mai jos si o inregistrare mai veche video, pe tema “Tinerii si biserica”.
Sursa: Igalis

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu