luni, 3 septembrie 2012

Arsenie Boca - minuni, marturii, sfaturi I

Ţin minte că-n ziua în care am aflat că Părintele Arsenie va fi înmormântat la Prislop, eram în casa unei creştine şi am plecat direct la îrunormântare. Cât a durat drumul cu trenul mi-a tot venit să plâng. Nu pot uita, când au scos sicriul din biserică, în spatele meu era o femeie îmbrobodită, plânsă, şi un bărbat foarte înalt, amândoi ţărani din părţile Făgăraşului, şi brusc, bărbatul a rămas ca paralizat, cu ochii mari, înspăimântaţi, şi-a îndreptat mâna spre inimă şi deodată a făcut aşa, în mare şoaptă: «uoaaaahhh!». I-am urmărit prin curtea mănăstirii doar-doar voi afla ce-o fi văzut bărbatul acela, şi când mergeam cu toţi spre groapă, am tras cu urechea şi am auzit: cu toate că era amiază, omul văzuse sus, pe cer, o cruce de stele.

Aceste randuri imi amintesc de noaptea 27/28 nov 2009 cand deasupra locului unde este mormantul Parintelui, erau adunate cele mai mari si mai frumoase stele de pe cer. Au vazut mai multi acest lucru, nu era o iluzie. Nu stiu ce harta a cerului a existat in acea seara dar oricat vedeai ochi erau stelute mici, cer senin, etc.... iar deasupra unui loc anume.. erau cam 12-15 stele mari... pareau o faclie....

Erau si stelute mici... dar nu pricep nici acum.. cum si ce era. Astronomii pot explica fenomenul... insa pentru un om obisnuit care se ducea acolo la mormantul Parintelui Arsenie... acel manunchi de stele putea fi asemuit cu... Steaua magilor.... Superba imagine.... si de nesters din amintiri...

Sursa: Internet

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu