duminică, 15 septembrie 2013

Minuni ale Părintelui Justin Pârvu: Transformarea uleiului în mir

Minunile de mai jos au fost spuse de monahul Teodot de la Mănăstirea Petru Vodă, înaintea decernării titlului de Cetăţean de Onoare al oraşului Baia Sprie pentru Părintele Justin Pârvu - 14 septembrie 2013

Pe data de 6 septembrie, când se prăznuieşte minunea Sfântului Arhanghel Mihail, care a fost şi este patronul Mişcării Legionare, uleiul de la candela Părintelui Justin, care-l dăm oamenilor pentru tămăduire, s-a transformat în mir prin minune dumnezeiască, pe 6, 7 şi 8 septembrie.

A doua minune s-a petrecut aseară. Noi am venit la Aiud, iar seara am vrut să mergem şi noi la Turda, unde a fost martirizat marele voievod Mihai Viteazul. Acolo am mers şi am vorbit cu maicile de acolo (n.r. mănăstirea Mihai Vodă) şi am spus că este o mare onoare pentru ei. Au o mare datorie faţă de marele voievod Mihai Vodă.

La sfârşit le-am spus şi noi că avem un os din trupul lui Mihai Vodă, pe care l-am luat de la Mănăstirea Plăviceni din Teleorman. După această discuţie le-am dat şi lor o cutie cu untdelemn de la Părintele Justin şi minunea a fost că, în momentul în care am dat acel ulei, din nou s-a transformat în mir acel ulei.

Vlad HERMAN

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu